mercredi 20 janvier 2016

UNE PUBLICITÉ IRANIENNE




به عنوان کلیشه می توان به بی توجهی افراد به قوانین رانندگی اشاره کرد
بیشتر افراد درایران به قوانین راهنمایی رانندگی اهمیت نمی دهند واین باعث میشود هم جان خود را به خطر می اندازند و هم جان کسانی که در ماشین هستند به طور مثال:
هنگام رانندگی با تلفن همراه صحبت می کنند و این باعث می شود که تمرکز کافی نداشته باشند.
ردکردن چراغ قرمز دیگر بی اهییتی این افراد می باشد که موجب رعایت نکردن حقوق عابرین پیاده می شود.
بیشتر افراد با سرعت غیر مجاز حرکت کرده و در بین خط کشی حرکت نمی کنند که این افراد باعث رفیک های زیادی می شوند که وقت زیادی اتلاف می شود وبا سبقت گرفتن غیر مجاز باعث تصادف شده و باعث مرگ انها میشود .

سایپا خودرو های محکم و مقاومی تولید نمیکند . بدنه های خودروهای سایپا باید محکم باشند تا اگر حادثه ایی رخ داد
سرنشین کمتر اسیب ببینند و خطر مرگ افراد کاهش یابد که در خودروهای سایپا چنین چیزی دیده نمیشود و فقط تبلیغ
های نابجا کرده وبه تولید خودروهای بی کیفیت خود ادامه میدهند…

Traduction française :

Les règles de conduite sont ignorées par les gens, ce qui est dans cette pub le stéréotype utilisé. En effet, la plupart des gens en Iran ne se soucient pas des règles de circulation et cela va mettre en danger leurs vies ainsi que celles des passagers. Par exemple : lorsque vous téléphonez en conduisant, vous n'êtes pas assez attentif.

Ils ne respectent pas tous les feux de circulation ainsi que les priorités de passage des piétons. Beaucoup roulent trop vite et cela peut provoquer des accidents, parfois mortels.

La voiture Saipa est un véhicule robuste qui ne pollue pas. Pour le moins de dégats possible lors d'un accident, la carrosserie doit être solide et légère.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire